måndag, oktober 21, 2013

Drömmar I Uppfyllelse

Hej alla goa och glada människor!!
Det har varit ett tag sen jag skrev men skolan har tagit mycket av min tid sen sommarslutet och jag har tyvärr inte hunnit skriva lika mycket! Men nu när allt har förändrats och mitt liv har förändrats totalt sen mer en 1vecka tillbaks då min högsta dröm gick i uppfyllelse så bara måste jag få dela med mig av denna fantsatiska upplevelse mer er läsare! så därför har jag nu tagit mig tid till att skriva om vad jag pratar om. Som många av er kommenterade i mitt inlägg om "Miss Saigon", där jag berättade mycket om musikaler och musikaldrömmar, att jag verkligen borde besöka England/London där mina största intressen är ett stort centrum av staden så har jag nu äntligen besökt mitt drömland och fått chansen att uppleva det jag älskar mest! För exakt en vecka sen kom jag och min familj hem från huvudstaden där resan hade tagit början torsdagen dessförinnan. I 4 underbara dagar tillbringade vi tid i London och jag hade verkligen mitt lyckligaset stund i livet. Man kan säga att jag övervägde att rymma och stanna kvar hihi :D !!!
Det har varit så svårt att smälta alla upplevelser och svårt för mig att sätta ord på allt men jag tänker försöka. Jag tänker göra  "Dag För Dag" inlägg för varje dag vi var där och berätta hur vi hade det, vad vi upplevde, åt, såg och vart vi besökte! Dessutom massa härliga bilder från resan! Hoppas ni kommer få en härlig stund av läsning och uppskatta det jag delar med mig till er !! Puss och Kram


1 kommentar:

Anonym sa...

Åhhh så roligt och helt underbart det måste ha varit för dig och för din familj