söndag, juli 07, 2013

I MADE IT!!!

Äntligen!!!!! Efter all väntan, blod, svett och tårar har jag äntligen gått från att ha varit ett litet blekt lik till normal sommarbrun svensk solbränna!!! I MADE IT!!! Efter att ha spenderat mesta delen av dagen utomhus med att sätta upp mammas nyainköpta pavijong så kan man nog säga att jag har fått "mycket" färg. Man ska ju inte överdriva med jag har kämpat nu dag ut och dag in och äntligen börjar resultat synas. Min mamma börjar iallafall känna igen mig:D hahaha
Men som sagt byggde vi ihopa den sista delen på paviljongen och väl uppe så njöt hela familjen med att ha lite brunch som bestod av egna tillverkade wraps med vitlök och oliver. mums. super mysigt:) rullgardinen kom också även den upp och jag känner mig super nöjd hela jag! Så nu sitter jag här (solbrun och fin) och ska strax ner och se på Miss Mupp!!!:D Nä skoja bara hon heter ju Miss Marple men jag föredrar Miss Mupp. Hon är litet lik en: faktisktP Hoppas ni alla därute har haft en lika härlig dag som jag har haft:) Fortsatt trevlig kväll:)
Kram

Inga kommentarer: